مادریار

ساک لوازم نوزاد

چرا خرید ساک لوازم نوزاد ضروری است؟

ساک لوازم نوزاد

یکی از ضروری ترین وسایل در حین خرید سیسمونی که عموما جزء اولین مواردی است که والدین برای خرید آن اقدام می کنند. ساک لوازم نوزاد می باشد و از بدو تولد نوزاد کاربرد خواهد داشت.

در ادامه ما را دنبال کنید. زیرا پس از بیان ویژگی های یک ساک لوازم نوزاد باکیفیت و خوب، درباره ی مواردی که پیش از خرید این وسیله ی پرکاربرد باید به آن ها توجه کنید سخن می گوییم.

بنابراین پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

چرا خرید ساک لوازم نوزاد ضروری است؟

شما پیش از رفتن به بیمارستان باید برخی وسایل نوزاد و همچنین خودتان را همراه ببرید. و از این وسایل می توانیم به پوشک، شیردوش، لباس نوزاد، شیشه شیر و… اشاره کنیم. که جابه جایی این وسایل به صورت تک به تک و تنها، درون کیسه های نایلونی، کیف ها و کوله پشتی های ورزشی و… سخت خواهد شد. به طوری که ممکن است برخی وسایل نوزاد را نیز فراموش کنید. زیرا هریک جای مخصوصی ندارند و این مورد تنها یکی از دلایل ضرورت تهیه ی ساک لوازم نوزاد می باشد.

از دیگر دلایل می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که شما می خواهید برای مهمانی یا گردش به بیرون بروید و جابه جایی وسایل ضروری نوزاد مانند روغن بدن، پودر بچه، پوشک، شیر خشک، پستانک، اسباب بازی و… برای شما کار سخت و زمان بری خواهد بود. و شما با بهره گیری از ساک لوازم نوزاد و نوشتن لیستی روی کاغذ و قرار دادن آن درون کیف می توانید در سریع ترین زمان ممکن هریک از وسایل نوزاد را در قسمت های مخصوص به خود قرار دهید و چیزی را فراموش نکنید.

ساک وسایل نوزاد با دارا بودن بندهای بلند و کوتاه برای انداختن ساک روی شانه یا گرفتن آن با دست می تواند حمل وسایل نوزاد را برای شما آسان کند. همچنین حمل وسایل به صورت غیر استاندارد در دراز مدت موجب آسیب به ستون فقرات والدین می شود.

کیف وسایل نوزاد با داشتن جیب ها و زیبپ های متعدد تقسیم بندی و جای گذاری وسایل نوزاد و همچنین دسترسی به ان ها را برای شما آسان می کند. و شما می دانید هروسیله ی نوزاد را در کدام قسمت قرار داده . و مستقیما به سراغ آن خواهید رفت و به این ترتیب در وقت خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

ساک لوازم نوزاد

معرفی انواع ساک لوازم نوزاد

ساک لوازم نوزاد که با نام های دیگری نظیر کیف قنداق و یا کیف حمل وسایل نوزاد شناخته می شود. به صورت عمده در سه مدل زیر موجود دارد. که هریک در طرح ها، رنگ ها و شکل های گوناگونی در بازار موجود می باشند. و شما پیش از خرید بهتر است با توجه به نوع استفاده از ساک مدل مورد نظر را تعیین کنید. و از بین طرح های گوناگون مدل مورد نظر یکی را به دلخواه خریداری نمایید. که این کار به شما کمک می کند تا بین انتخاب هزاران طرح و مدل ساک لوازم نوزاد سردرگم نشوید.

  • مدل کوله پشتی

این مدل همانطور که از اسمش پیداست به شکل کوله پشتی است اما دارای جیب های زیادی برای قرار دادن وسایل نوزاد نظیر دستمال مرطوب، فلاسک، شیشه شیر، لباس های او و… می باشد.

  • نوع آویزی آن

مدل آویزی را با نام کیف وسایل نوزاد پستچی یا حمایلی نیز می شناسند و بسیار سبک می باشد. این نوع ساک لوازم نوزاد دارای یک بند تکی و به صورت رکابی می باشد که با بهره گیری از آن می توانید کیف را روی یک شانه یا به صورت کج استفاده نمایید.

این مدل در طرح های گوناگونی در بازار موجود می باشد به عنوان مثال دارای سایز کوچک برای سفرهای کوتاه مدت است.

ساک لوازم نوزاد

  • مدل ساک

کیف حمل وسایل نوزاد مدل ساک دارای طرفداران بیشتری است و شبیه به کیف های عادی و معمولی می باشد. اما بسیار جادار و بزرگ است و دارای جیب های مختلفی برای نگه داری لوازم ضرری نوزاد و والدین او مانند کیف پول و موبایل می باشد. همچنین این مدل بندهایی برای آویزان شدن از کالسکه دارد.

مطالب مرتبط

آغوشی نوزاد

در خرید ساک لوازم نوزاد به چه مواردی باید توجه کرد؟

توجه به موارد زیر باعث می شود یک ساک لوازم نوزاد مناسب، جادار و با کارایی بالا خریداری نمایید. بنابراین بهتر است پیش از خرید آن به نکات زیر توجه کنید.

  • کیف با بندهای گوناگون را انتخاب کنید (چندمدلی)

شما باید در ابتدا کیفی را انتخاب نمایید که بتوانید همزمان با نگه داری نوزاد آن را نیز جا به جا کنید بنابراین بهتر است توجه کنید که ساک لوازم نوزاد دارای چندین بند باشد تا بتوانید آن را روی دوش بیاندازید یا به راحتی در دست بگیرید. همچنین اگر ساک علاوه بر بندهای نام برده دارای یک بند دیگر باشد که آن را به مدل کوله پشتی یا حمایلی تبدیل کند انتخاب بی نظیری خواهد بود اما به ویژگی های دیگر ساک که در ادامه به آن ها می پردازیم نیز توجه کنید.

همچنین توجه کنید که رکاب ها یا بندهای کیف قابل تنظیم باشند. تا آن ها را مطابق با اندازه ی دلخواه تنظیم کنید. می توانید کیف را روی شانه های خود امتحان کنید تا از راحتی آن مطمئن شوید و اگر قصد دارید ساک لوازم نوزاد را با کالسکه جابه جا کنید. توجه کنید که دارای یک بند اتصال به کالسکه باشد تا حمل و نقل آن راحت برای شما راحت شود.

ساک لوازم نوزاد

 

  • کیفیت و نوع دوخت درزها و جیب ها

دوخت کیف باید بسیار دقیق باشد. به عنوان مثال در قسمت هایی که کیف باید وزن بسیار زیادی را متحمل شود یا تحت فشار می باشد بهتر است دوخت ها ضربدری و یا چندین دور پرچ شده باشند. همچنین جیب ها و زیپ ها را از نظر بگذرانید که زیپ ها فلزی و دارای بست های با کیفیت باشند.

  • جنس پارچه

پارچه بهتر است قابل شست وشو و در طرح های جالب باشد و همچین جنس آن ضد رطوبت یا میکروفیبر باشد بهتر است. می توانید کیف هایی را انتخاب کنید که این امکان برای شما فراهم باشد که داخل و بیرون آن را با دستمالی تمیز کنید. توجه کنید که ساک لوازم نوزاد از جنس وینیلی ممکن است در اثر تغییر دما دچار ترک شوند.

به جیب های داخلی نیز توجه کنید که بهتر است دارای یک بخش عایق دار برای نگهداری شیر نوزاد باشد.

  • رنگ ساک

رنگ ساک لوازم نوزاد نیز تا حدودی مهم است. زیرا همیشه و تا چندین سال همراه شماست. می توانید رنگ کیف نگهداری لوازم نوزاد را با رنگ های خنثی مانند طوسی انتخاب کنید. همچنین اگر پیش از تعیین جنسیت نوزاد قصد دارید کیف لوازم او را خریداری نمایید انتخاب رنگ هایی مانند زرد، سبز و نارنجی مناسب است.

پیشنهاد می کنیم رنگ کیف را روشن انتخاب نمایید. تا در صورت کثیف شدن کیف بلافاصله متوجه شده و آن را بشویید زیرا بهداشت نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و لوازم نوزاد به صورت مستقیم درون ساک قرار می گیرند.

ساک لوازم نوزاد

 

  • وزن ساک لوازم نوزاد

کیف با وزن سبک را انتخاب کنید. زیرا کیفی که دارای وزن سنگین و حداقل یک و نیم کیلو باشد پس از پر شدن و قرار دادن لوازم نوزاد درون آن بسیار سنگین شده و جابه جایی آن سخت می شود.

  • ظرفیت ساک

پس از توجه به وزن ساک بهتر است به میزان ظرفیت آن نیز توجه کنید. زیرا ساک هایی که دارای ظرفیت کم هستند نیاز شما در برابر جابه جایی وسایل نوزاد را برطرف نمی کنند و شما پس از مدتی به یک کیف دیگر نیاز خواهید داشت.

معرفی برخی از برترین برندهای تولید کننده ساک لوازم نوزاد

  • برند چیکو

عمر این برند ایتالیایی حدودا پنجاه سال می باشد. و به جز ساک لوازم نوزاد به تولید دیگر وسایل مورد نیاز کودک و نوزاد از جمله شیشه شیر، لباس، پستانک و… می پردازد.

  • کالرلند

این برند بالای ده سال است که به تولید لوازم مورد نیاز مادر و نوزاد می پردازد. و بیشتر محصولات خود را در دسته بندی لوازم گردش نوزاد مانند ست کالسکه همراه با ساک لوازم نوزاد، کریر، ست های چندتکه و… تولید می کند.

  • لمون

شکل ظاهری محصولات برند لمون در کشور آلمان طراحی می شود و باید بگوییم یکی از محبوب ترین برندها در زمینه ی کیفیت و ظاهر شیک می باشد.

  • برند مادرکر

شعار برند مادرکر که یک شرکت انگلیسی می باشد کمک به مادران برای نگهداری نوزاد است. و از دیگر محصولات این برند می توانیم به انواع ست های چندتکه ساک لوازم نوزاد، محصولات بهداشتی و… اشاره کنیم.

در آخر

در آخر باید بیان کنیم که ساک لوازم نوزاد یکی از مواردی است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را خریداری نمایید. و از تهیه ی آن چشم پوشی نکنید. همچنین می توانید 2 کیف تهیه کنید که اگر یک ساک کثیف شد بلافاصله آن را تعویض کرده و تا خشک شدن ساک شسته شده از دومین کیفی که تهیه کرده اید استفاده کنید.

نظرات و تجربیات شما

ایمیل شما نمایش داده نمیشود.