مادریار

اقدامات لازم برای دختر دار شدن

کارهایی که باید برای دختر شدن جنسیت نوزادتان باید انجام دهید

برای دختر دار شدن باید برنامه‌هایی را در نظر بگیرید.برای بالا بردن شانس دختر دار شدن اقدامات لازم برای دختر دار شدن را انجام دهید.اقدامات لازم برای دختر دار شدن مثل رژیم غذایی،مواد خوراکی،رابطه جنسی موثر،شرایط آب و هوایی و دعا مفید هستند.

رابطه جنسی

زمان مناسب برای داشتن رابطه جنسی

والدینی که دختر می خواهند باید زمانی رابطه جنسی داشته باشند که از زمان تخمک گذاری زن نگذشته باشد،چون کروموزوم ایکس آرام حرکت می‌کند و می‌تواند تا دو روز زنده بماند ولی کروموزوم وای سریع است و ممکن است خیلی زود از بین برود.بنابراین بهتر است در زمان تخمک گذاری زن رابطه نداشته باشید.البته باید در زمان تخمک گذاری نباشد زمانی که ترشحات شفاف دارید نباید مقاربت کنید.دو تا سه روز قبل از تخمک گذاری مناسب می باشد.

زمان مناسب و آمادگی بدن

زمانی است که درجه حرارت بدن بالا باشد و به اوج خودش رسیده باشد،احتمال دختر دار شدن افزایش پیدا می کند البته زن باید دوش آب گرم بگیرد و مرد باید درجه حرارت بدنش را سرد نگه دارد.

داشتن آهنگ ملایم و برنامه عاشقانه قبل از رابطه به شما کمک می کند تا دختر دار شوید.

استفاده از کاندوم

بهتر است تا قبل از تخمک گذاری در رابطه جنسی از کاندوم استفاده کنید.

رابطه ضعیف داشته باشید.

داشتن رابطه عمیق باعث می‌شود که شما پسردارشوید،بنابراین توصیه می کنیم که رابطه عمیق نداشته باشید با این کار اسپرم را از دهانه رحم خارج می کنید.

تکرر رابطه جنسی

یکی از اقدامات لازم برای دختر دار شدن این است که مکرر رابطه جنسی داشته باشید.بعد از پریود و دو تا سه روز قبل از تخمک گذاری حتماً رابطه داشته باشید.داشتن رابطه زیاد باعث میشود که اسپرم مردانه کاهش پیدا کند و شما شانس دختردار شدن را افزایش می دهید.

پوزیشن صحیح برای دختردار شدن چیست؟

برای دختر دار شدن از رابطه جنسی و پوزیشن مسیحی استفاده کنید.

می توانید از پوزیشن هایی که زن به پشت بخوابد و شوهر به پهلو چپ باشد رابطه را برقرار کنید.این پوزیشن مد نظر امام صادق علیه السلام بوده است.

زن باید زودتر از مرد به ارگاسم برسد؟

برای دختر دار شدن بهتر است مرد زودتر از زن به ارگاسم برسد.ارگاسم موقعیت بدن را قلیایی میکند و اسپرم وای به تخمک می رسد.بنابراین یکی از اقدامات لازم برای دختر دار شدن این است که باید مرد به ارگاسم برسد و زن نباید زودتر انزال شود.

قبل از رابطه دوش بگیرید.

اسپرم ایکس در برابر گرما مقاوم تر است و زنان باید قبل از داشتن مقاربت دوش بگیرند تا بدن را برای دختر دار شدن آماده کنند.البته مردان باید درجه حرارت بدن خود را قبل از مقاربت کاهش دهند.

مطالب مرتبط

قبل و بعد از رابطه واژن را بشویید.

آب و سرکه را ترکیب کنید و بعد از رابطه واژن را با آن بشویید.با این کار کروموزوم‌های وای میمیرند.حتی می توانید قبل از سفر یک پنبه آغشته به سرکه را داخل واژن بگذارید،این کار را می توانید به وسیله آبلیمو نیز انجام دهید.یک قاشق آبلیمو را در یک لیوان آب حل کرده و خود را با آن شستشو دهید

از داروهای سرماخوردگی استفاده نکنید.

وقتی در بدن زن تخمک گذاری اتفاق می افتاد بدن ماکوس فعال ترشح می‌کند و به عملکرد لقاح کمک می‌کند.اما وقتی داروی سرماخوردگی مصرف کرده باشید  اسپرم وای ماکوس را باریک می کند و اسپرم وای از آن عبور می کند و به تخمک می رسد بنابراین شانس پسردارشدن افزایش پیدا می‌کند.

اقدامات لازم برای دختر دار شدنچگونه بدون مقاربت دختر دار شویم.؟

در آزمایشگاه‌ها پزشکان می‌توانند لقاح خارج رحمی را برای ایجاد کروموزوم ایکس ایکس انجام دهند.برای این کار تخمک ها و اسپرم‌ها را از مادر و پدر می گیرند و جنین زنده ای را در آزمایشگاه به وجود می‌آورند.البته این روش بسیار پرهزینه است و بیشتر مردم قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود.

خوراکی ها و رژیم غذایی

زن باید قبل از تخمک گذاری غذاهای اسیدی مثل نوشابه و شکلات مصرف کند،در شرایط اسیدی اسپرم وای زنده نمی ماند ولی اسپرم ایکس بهتر میماند.

به غذاهای قلیایی نه بگویید.

اگر محیط واژن قلیایی باشد اسپرم واب زنده می‌ماند و شانس پسردارشدن بالا می رود.خوراکی‌هایی مثل سیب،خیار،آواکادو،بادام و کافئین را مصرف نکنید.

مرکبات بعد از مصرف خاصیت قلیایی پیدا می‌کنند.بنایراین در خوردن مواد غذایی قلیایی بیشتر دقت کنید.

15 ماده خوراکی تاثیر گذار

تخم مرغ

تخم مرغ به دلیل داشتن کلسیم بالا پی هاش واژن را اسیدی میکند.

سبزیجات

سبزیجات مخصوص برگ های سبزتر دارای مواد مغذی و ویتامین هستند که باعث زنده ماندن اسپرم ایکس میشوند.کلم بروکلی و اسفناج را بیشتر مصرف کنید زیرا دارای کلسیم،مگنیزیم،ویتامین کا،سی و آ می باشند.

انواع توت ها را مصرف کنید.

توت ها واژن را اسیدی میکنند.توت ها کالری پایینی دارند،بنابراین باعث افزایش دختر دار شدن می شود از کمپوت توت استفاده نکنید زیرا به دلیل داشتن شکر باعث بروز دیابت بارداری خواهد شد.

برنج قهوه ای،نان جو و بلغور جو

مواد غذایی سرشار از منگنزیوم و سلنیوم شانس داشتن فرزند دختر را افزایش می‌دهند.برنج قهوه ای،نان جو و بلغور جو دارای منیزیم و سلنیوم هستند و باید روزانه ۴۰۰ میلی گرم استفاده شود تا نتیجه بخش شود.

لوبیا

انواع لوبیاها،لوبیا قرمز،لوبیای سیاه،لوبیای چشم‌بلبلی،لوبیای عروس و لوبیای سویا به دلیل داشتن فیبر به داشتن فرزند دختر بیشتر کمک می‌کند.

شیر و لبنیات

سه ماه قبل از اقدام به رابطه جنسی جهت فرزند آوری باید هر روز یک تا دو لیوان شیر مصرف کنید تا محیط واژن اسیدی شود.اگر به دلیل مشکلات معده و رفلاکس معده قادر به خوردن شیر نیستید،بهتر است از ماست لاکتیکی استفاده کنید.

ماهی سالمون

ماهی سالمون دارای پروتئین و ویتامین d است که باعث می‌شود محیط واژن اسیدی بشود.از خوردن ماهی سالمون دودی بپرهیزید،زیرا بسیار نمک دارد.

اقدامات لازم برای دختر دار شدنمصرف آجیل در بارداری

با توجه به اینکه مصرف آجیل در بارداری بسیار مناسب می باشد اما تخم کدو،بادام،تخمه آفتابگردان،کنجد و بادام برزیلی به دلیل داشتن مگنزیوم و کلسیم بالا محیط واژن را اسیدی میکند.پس بهتر است برای دختر دار شدن از مغز های ذکر شده بیشتر استفاده کنید.

توفو

توفو سرشار از مواد مغذی،کلسیم،منیزیم،سدیم،آهن و زینک است.بهتر است روزانه ۱۰۰ میلی گرم مصرف کنید.

انجیر و خواص باورنکردنی آن

انجیر دارای کلروژنیک و ویتامین آ،بی و ب 12 است که باعث اسیدی شدن واژن میشود.اما نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنید.

شکلات تلخ

شکلات باعث افزایش اسیدی شدن واژن میشود.بهتر است به جای شکلات شیری از شکلات تلخ استفاده کنید.

سیب نخورید.

انواع سیب درختی میزان اسیدیته واژن را کاهش می‌دهد.بنابراین اگر میخواهید دختر دار شوید سیب نخورید.

عدم مصرف موز

خوراکی هایی که پتاسیم زیاد دارند را کمتر مصرف کنید.مثلاً موز که دارای پتاسیم است محیط واژن را قلیایی میکند.بنابراین نباید آنرا استفاده کنید و یا در مصرف آن زیاده‌روی کنید.

نوشیدنی های قلیایی را ننوشید

آب معدنی و نوشیدنی هایی مثل چای های گیاهی قلیایی هستند و نباید از آنها استفاده کنیم.از دمنوش نعناع وزیرفون خودداری کنید.به جای همه اینها می توانید از دمنوش قاصدک لذت ببرید.

مصرف نمک،غذاهای شور و سدیم دار را کاهش دهید.

گوشت پر نمک،پنیر آبی،غذاهای کنسرو شده و زیتون را برای داشتن فرزند دختر استفاده نکنید.مصرف نمک را کاهش دهید و خوراکی هایی که سدیم و پتاسیم دارند را کمتر بخورید.ماهی‌های دودی،ماهی آزاد،میگو،کالباس،اسنک شور،سیب زمینی و پنیر شور را مصرف نکنید.

مطالعه کتاب

کتاب های زیادی در رابطه با اقدامات لازم برای دختر دار شدن انتشار یافته است.یکی از کتاب ها که به نام (بی بی داست )به کسانی که میخواهند دختر دار شوند توصیه می شود.

استفاده از تقویم های چینی

مردم چین معتقدند که اگر در ماه‌های ژانویه،اپریل،می و جولای باردار شوید احتمال این که دختر دار شوید بیشتر است.

در نهایت

میوه ترش بخورید.

بهتر است زنان میوه های ترش مصرف کنند.میوه های ترش مثل انار،پرتقال ترش،خیار،کاهو،گشنیز و کدو سبز را بیشتر بخورید.

مردان باید چکار کنند؟

مردان باید روزانه از یک قاشق رازیانه دم کرده مصرف کنند.رازیانه باعث افزایش هورمون های زنانه میشود.

عدسی،گوشت سفید،کباب و آبگوشت را نیز در وعده ناهار مصرف کنید.تا در شب تاثیر بسزایی داشته باشد.

لیموترش را همراه با همه وعده‌های غذایی استفاده کنید.

صبح به صورت ناشتا ۲۱ عدد مویز باشیرگاو را قبل از صبحانه میل کنید.

مردان باید قبل از رابطه از عطر گل سنجد استفاده کنند یا آن را بو بکند و زن بهتر است از عطر گل سرخ یا تی رز استفاده کنند و یا آن را بو کند.

یکی از اقدامات لازم برای دختر دار شدن این است که از دم کرده نعناع و عسل فارغ نشوید.

میوه‌ هایی همچون هلو،زردآلو،گیلاس،برگه هلو و برگه زردآلو بهترین میوه هایی هستند که باید جهت اقدامات لازم برای دختر دار شدن از آنها استفاده کنید.

قبل از رابطه باید با زن معاشقه کنید تا شهوت او برانگیخته شود.

غذاها و خوراکی ها با طبع سرد را بیشتر بخورید.دسر را در برنامه غذایی تان قرار دهید.

جوانه گندم،گردو و کاکائو بچه را دختر میکند.

مردان باید درجه حرارت بیضه‌ها را کم کنند.بنابراین از رفتن به سونا،وان آب داغ و اتاق بخار خودداری کنید.

مردها نباید لباس تنگ و پلاستیکی بپوشند.از لباس‌های تنگ ورزشی استفاده نکنید و دوچرخه سواری نیز انجام ندهید.زیرا باعث گرم شدن بیضه ها می شود.

شرایط آب و هوایی

در تابستان و فصل های گرم که خون به سطح پوست می رسد،اعضای بدن  سرد تر هستند.احتمال اینکه دختر دار شوید بیشتر است.

دعا و تاثیرات آن

از قدیم الایام دعا تاثیرات بسیار زیادی در زندگی مردم داشته است،برای داشتن فرزند دختر می توانید از دعا استفاده کنید البته ممکن است به خواسته اتان نرسید که در این صورت می گویند که حکمتی در آن بوده است.

اقدامات لازم برای دختر دار شدندعای امام کاظم علیه السلام برای دختر دار شدن

اللَّهُمَ‏ إِنِّی‏ أَطَعْتُکَ‏ فِی‏ أَحَبِ‏ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدُ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدُ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ‏ یُولَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً أَحَدٌ أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَداً أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّةِ الْکُبْرَى وَ بِالْمُحَمَّدِیَّةِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّةِ الْعُلْیَا وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلَّا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجاً وَ مَخْرَجاً وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لَا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ‏ تَرْزُقُ مَنْ تَشاءُ بِغَیْرِ حِسابٍ‏.

نظرات و تجربیات شما

ایمیل شما نمایش داده نمیشود.